SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ

Tüm Cihazlarla Uyumlu Sistemler

Dijital Pazarlama Ağı Kurun.


  • I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Ben mesaj kutusu. Bu metni değiştirmek için düzenle düğmesine tıklayın.

Sosyal Medya Yönetimi Ajansı ve Marka Konumlandırma

Sosyal Medya Yönetimi ve Doğru Sosyal Medya Kanalı Seçimi

Sosyal Medya Yönetimi Nedir? Teknolojinin ve Dijital Dünyanın gelişmesiyle iletişim kanalları da boyut değiştirdi. Birçok kanaldaki varlığımızı sağlamak için sosyal medya yönetimine ihtiyaç duymaktayız. Öncelikle markamızın varolmasını istediğimiz sosyal medya kanallarını belirlemeliyiz.

Anlık olarak yapılan kitle iletişimi sayesinde, kampanya ürün ve hizmet duyurularınızı hedef kitlenize anında ulaştırmanız Sosyal Medyanın gücünü ortaya koymaktadır. Geleneksel İletişimden farklı olarak Sosyal Medya İletişimi, birebir iletişim den güç alır. Doğru bir sosyal medya yönetimiyle bu güçü kendinize potansiyel müşteriler yaratmak ve varolan müşterileri elinizde tutmak için kullanabilirsiniz.

Peki nedir bu Sosyal Medya Yönetimi kanalları?

Hepimiz her gün birçok kişisel hesabımızdan sosyal mecralarda yer almaktayız. Kimimiz bütün gün facebook da paylaşım yaparken, kimimiz de instagram, twitter, youtube, gibi sosyal kanallarda zaman geçirmekteyiz. Sosyal medya kanalı seçilirken dikkate alınması gereken en temel şey, bizi veya şirketimizi en iyi hangi kanal aracılığıyla tanıtabilir, insanları bizimle yada şirketimizle en doğru şekilde etkileşime geçirebiliriz sorusunun cevabında yatmaktadır. Hepimiz bütün sosyal ağlarda var olmak zorunda değiliz!

Sosyal Medya da var olmak istediğimiz kanalları neye göre seçmeliyiz?

Sosyal medya da mecra seçerken:

  • İletişime geçilmek istenen hedef kitle (demografi)
  • Amaç (yeni hizmet duyurusu, Ürünlerin satışını arttırmak, marka bilinirliği ve sadakati gibi durumlardan hangisi hedeflenmekte?)
  • Hedef kitlenin aktif olduğu sosyal medya kanalları (hedef kitlemiz hangi sosyal medya kanallarında aktif?)
  • Hedef kitlenin etkileşime geçeceği iletişim tarzı (düz yazılar, fotoğraflar,videolar vb içeriklerden hangisi bize daha uygun)
  • iletişim dili (etkileşime geçmek istediğimiz hedef kitle ile kurulacak iletişim dili (demografik yapıya göre değişecektir))
  • Strateji
  • Güncel paylaşımlar ve Etkileşimsel varlığımızı sürdürebilirliğimiz (blog, içeri, faydalı ve ilgi çekici paylaşımlar)

Sosyal medya Yönetimi sistemi oturtulduktan sonra, sosyal medya reklamları ile desteklenerek hedef kitleye ulaşım, etkileşim, ve marka bilinirliği daha da güçlendirilerek sağlamlaştırılmaktadır.


Kurumsal Kimlik
Bilinirlik
Dijital Pazarlama
Dikey Büyüme